Banken la 500 000 i potten

Bilde fra fremover.no

Betydelig starthjelp til sykehusalliansen!

STOR GLEDE: Elling Berntsen fikk fram det store smilet til Reidar Hanssen, Kjetil Moe, Håkon Sverre Evju og Victor Vang, da han og hans medarbeidere kunne bla opp en halv million til sykehusalliansen; kampen for å beholde akuttkirurgisk beredskap ved UNN Narvik. Men også salget av «blod-skjorter» – designet av Hanssen – bidrar til aksjonen. Flere tusen nye trykkes opp i disse dager.

Han betaler en halv million kroner for denne t-skjorta.

– Vi ønsker å bidra til å bygge en sterk region hvor det er attraktivt å bo og jobbe, sa Elling Berntsen da han orienterte om bakgrunnen for gaven.
Ketil Moe, daglig leder for Narvikregionen Næringsforening, og som har tatt ansvaret for å få etablert den nye sykehusalliansen, takket hjerteligst – etter at han, Håkon Sverre Evju og Reidar Hanssen hadde «tatt bølgen» for banksjefen.

– Helt fantastisk, sa Moe som regner med å kunne presentere den nye prosjektlederen i løpet av onsdag.

Les hele artikkel her